NewsNTFA ForumsTransformers movie seriesAuto Assembly Europe conventionWWTFU Character profilesStore

Welcome Guest ( Log in | Register )

Welcome, guest. Register to remove this message!
Hello, and welcome to NTFA Forums!
To post in our community you must register, but don't worry - this is a simple, free process that only takes a few moments to complete. Register now!

Advantages of registering include:
  • You get rid of this giant box and Optimus Prime trying to recruit you
  • You will be able to start topics, post replies, and vote in our polls
  • You can track topics of particular interest to you, and search for all new posts since your last visit
  • You get to associate and chat with a group of friendly and helpful Nordic Transformers fans ;)

2 pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Ska vi gå och se DOTM tillsammans?, Party, party!
NRJohn
post 16 May 2011, 13:51
Post #1 | Print

Håkan
Lund, Sweden

Group: Members

Jag och Seaspray har pratat om att det vore kul om några av oss från forumet kunde gå och se DOTM tillsammans! Det hade varit hur kul som helst att dela första film-upplevelsen med andra tf-fans party2.gif
Jag bor utanför Lund och Seaspray uppe i Helsingborg om jag inte minns fel, så är där några NTFA-medlemmar i Skåne som tycker detta låter kul kan vi nog samla ett gäng thumbs.gif
Go to the top of the page

+Quote Post
BigPete
post 16 May 2011, 14:55
Post #2 | Print
Chuck Norris-approved!

Arlöv, Sweden

Group: Administrators

Jag hade inte tackat nej, och jag hade släpat med mig frugan och ett par vänner också smile.gif Jag hade föreslagit Royal i Malmö; dels för att de har den största duken i södra Sverige och dels för att de precis har renoverat med nya, bekvämare stolar.

Releasedatum är satt till den 29 juni i Sverige för övrigt. Ska vi försöka rikta in oss på premiären, eller ta ett datum som funkar för alla istället?

Den 29 och 30 juni funkar bäst för mig. Det är faktiskt de enda två kvällarna jag är ledig på hela den veckan. Veckan efter kan jag hela veckan förutom onsdagen och torsdagen.

--------------------

+Quote Post
Lucar-tron
post 16 May 2011, 15:41
Post #3 | Print
Pokéformer

Alexander Mars
Halmstad, Halland, Sweden

Idén låter intressant, men jag vet inte om jag ska se det tillsammans med andra medlemmar eller mina kompisar (som inte är medlemmar).
Men det vore kul dock att kolla på det i en annan biograf då sätena i de mesta salongerna i Röda Kvarn känns obekväma (åtminstone senast jag kollade).

Men det är absolut någonting jag kan tänka på. smile.gif

--------------------
Transformers: Soul Masters. http://www.ntfa.net/forums/index.php?showtopic=3804

Most wanted just now!
All the in show characters from Beast Wars (Maximal 5/10), in show characters from Beast Wars II (3 Maximals and 1 Predacon) and the Shadow Commander for NP.
Non TF: All the Go-Onger engines. DaiGoYou and the Origamis from Samurai Sentai Shinkenger.

+Quote Post
NRJohn
post 18 May 2011, 15:12
Post #4 | Print

Håkan
Lund, Sweden

QUOTE(BigPete @ 16 May 2011, 15:55) *
Jag hade inte tackat nej, och jag hade släpat med mig frugan och ett par vänner också smile.gif Jag hade föreslagit Royal i Malmö; dels för att de har den största duken i södra Sverige och dels för att de precis har renoverat med nya, bekvämare stolar.

Releasedatum är satt till den 29 juni i Sverige för övrigt. Ska vi försöka rikta in oss på premiären, eller ta ett datum som funkar för alla istället?

Den 29 och 30 juni funkar bäst för mig. Det är faktiskt de enda två kvällarna jag är ledig på hela den veckan. Veckan efter kan jag hela veckan förutom onsdagen och torsdagen.

Jag tycker det låter bra! Skam o säg det men jag har aldrig varit på Royal i Malmö. Har inget planerat så vilket datum som helst passar mig.
Någon som vet om filmen bara visas i 3D? Jag blir lite virrig av det crazy2.gif

+Quote Post
BigPete
post 18 May 2011, 17:14
Post #5 | Print
Chuck Norris-approved!

Arlöv, Sweden

Den visas säkert i 2D också, men jag föredrar att se den i 3D faktiskt, hehe wink2.gif

Jag har läst någonstans att 3D är en "vanesak" för vissa; att man vänjer sig ju fler filmer man ser i 3D. Sedan finns det vissa människor som inte kan se 3D alls pga ett synfel.

+Quote Post
Seaspray
post 18 May 2011, 17:33
Post #6 | Print
Seaspray

Tobias Grönvall
Helsingborg, Sweden

Jag är inte överförtjust i 3D men detta är en film som jag lätt gör ett undantag för.
Malmö och lämplig biograf tycker jag är ett utmärkt val.

--------------------

+Quote Post
NRJohn
post 19 June 2011, 13:30
Post #7 | Print

Håkan
Lund, Sweden

Wow, nu börjar det närmna sig premiären! Hur ska vi göra, ska vi bestämma mötesplats, ska alla beställa sin billjett eller ska en reservera alla (så vi hamnar på samma rad)?

+Quote Post
BigPete
post 19 June 2011, 14:55
Post #8 | Print
Chuck Norris-approved!

Arlöv, Sweden

Det går fortfarande inte att beställa biljetter... märkligt. Det kostar en del för varje biljett så jag föreslår att vi köper biljett själva & träffas utanför innan och efter visningen.

+Quote Post
**BRUTICUS**
post 20 June 2011, 13:34
Post #9 | Print
Easterling Captain

Marcus
Malmo

Du kan inte beställa biljetter mer ä'n en vecka innan premiären dvs onsdagen den 22.

--------------------
We do not fear the Orcs, nor Uruk-Hais or Southrons but we fear the might of the EASTERLING ARMY

+Quote Post
BigPete
post 20 June 2011, 15:37
Post #10 | Print
Chuck Norris-approved!

Arlöv, Sweden

Jag fick en tweet från SF. Biljetterna släpps imorgon!

+Quote Post
Lucar-tron
post 20 June 2011, 21:27
Post #11 | Print
Pokéformer

Alexander Mars
Halmstad, Halland, Sweden

Åhhh... beslut och beslut. Det är svårt att välja om jag ska se på det med kompisar i Halmstad, eller träffa er och se filmen i Malmö (som jag antar att det kommer att bli). Riktigt svårt detta. :S

+Quote Post
Seaspray
post 21 June 2011, 08:57
Post #12 | Print
Seaspray

Tobias Grönvall
Helsingborg, Sweden

Royal eller Entré, vilken är bäst?

+Quote Post
BigPete
post 21 June 2011, 09:16
Post #13 | Print
Chuck Norris-approved!

Arlöv, Sweden

Royal. Störst duk och bäst ljud! Jag har bokat mina platser till Royal, den 29 juni kl. 21:15, rad 8. Det är Plus-stolar med extra mycket plats och bekvämlighet. Kostar tjugo spänn extra. Själva biljetten kostar 140.

+Quote Post
**BRUTICUS**
post 21 June 2011, 10:02
Post #14 | Print
Easterling Captain

Marcus
Malmo

QUOTE(BigPete @ 20 June 2011, 16:37) *
Jag fick en tweet från SF. Biljetterna släpps imorgon!

Tweet..när du har en sådan säker informationskälla som mig tongue.gif

+Quote Post
SureShot
post 21 June 2011, 10:43
Post #15 | Print
Guyver

Denmark

Jeg bestilte også 3 stk billetter i fredags (d.17/6) til TranFormers III i 3D til d.29/6 kl.18:20 - 130kr pr billet. Filmen har bare at være god biggrin.gif den eneste anden film jeg har set i 3D var Avatar, og den synes jeg var lidt kedelig og ikke speciel kreativt lavet mht udførsel og plot.

This post has been edited by SureShot: 21 June 2011, 10:46

--------------------

+Quote Post

2 pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic

- Lo-fi version Time is now: 24 May 2013 - 21:50