|
Welcome, guest. Register to remove this message!
|
|
Welcome, guest. Register to remove this message!
|
![]() |
Hello, and welcome to NTFA Forums! To post in our community you must register, but don't worry - this is a simple, free process that only takes a few moments to complete. Register now! Advantages of registering include:
|
![]() ![]() |
27 October 2008, 08:00
|
|
Lord of the manor![]() Tero Säärelä Oulu, FinlandGroup: Sponsors Posts: 2 401 Joined: 27 February 2006 |
Nyt on kaikki mahdollinen tehty, mihin mulla on aineisto. Hetken ajattelin, etten saa tehtyä lomalla mitään, kun rästikoulutyöt painoi päälle. Kaikki sivut on siistitty, Protekin ja Inkun tarinat on ladottu ja kansista on tehty kaikki tähän mennessä mahdollinen. Lehdessä on 2 tyhjää sivua. Ideoimani LOLCONS ei saanut tuulta alleen eikä vierailevia supertähtiä ole tullut kyseltyä tällä kertaa. Joten, jos kellään ei ole mitään ideoita tai materiaalia, niin joudun tunkemaan omia piirroksiani lehden täyteen. Kävisiko skannit Henkein mukana tulevasta sarjiksesta, jonkun japanista murteelle vääntämänä? Sivuja taisi tosin olla kyllä 4 tai 5. -------------------- The Brotherhood of the Cybertronian Radial
"Takai desu ne" "Jinsei da" Check out my items for sale. Most wanted: Pretender Roadblock inner robot, G1 Ultra Magnus missiles and launchers, G1 Smokescreen car roof |
|
|
|
27 October 2008, 09:55
|
|
NTFA Private eye Lappeenranta / Hämeenlinna, FinlandGroup: Members Posts: 1 077 Joined: 26 February 2006 |
Meinaatko näitä?
Nehän on 7 sivuisia, eli eivät sovi tähän. Mutta olen lukenut ne TFW2005 mestan käännökset ja ne voisi ihan hyvin kasata omaksi Murremangaksi. |
|
|
|
27 October 2008, 10:41
|
|
Lord of the manor![]() Tero Säärelä Oulu, FinlandGroup: Sponsors Posts: 2 401 Joined: 27 February 2006 |
Meinaatko näitä? Nehän on 7 sivuisia, eli eivät sovi tähän. Mutta olen lukenut ne TFW2005 mestan käännökset ja ne voisi ihan hyvin kasata omaksi Murremangaksi. Itseltäni ei löydy mitään noista vaan semmoinen, mikä tulee Prowlin ja Sunstreakerin matkassa eli tarina pyörii heidän ympärillään. Pystynen noista sivuista 300 dpi skannit ottamaan (ainakin luulen, että vanha skannerini pystyy tuohon). |
|
|
|
29 October 2008, 11:05
|
|
|
Group: Sponsors Posts: 2 549 Joined: 26 February 2006 |
Fakey, mulla on vähän aikatauluprobleemia. Mihin mennessä haluat käännökset?
|
|
|
|
29 October 2008, 21:17
|
|
NTFA Private eye Lappeenranta / Hämeenlinna, FinlandGroup: Members Posts: 1 077 Joined: 26 February 2006 |
Hyvä tietää! Osaan sitten varata hieman aikaa tuolle.
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Lo-fi version | Time is now: 26 May 2013 - 03:13 |