|
Welcome, guest. Register to remove this message!
|
|
Welcome, guest. Register to remove this message!
|
![]() |
Hello, and welcome to NTFA Forums! To post in our community you must register, but don't worry - this is a simple, free process that only takes a few moments to complete. Register now! Advantages of registering include:
|
![]() ![]() |
29 October 2011, 20:59
|
|
Pokéformer![]() Alexander Mars Halmstad, Halland, SwedenGroup: Members Posts: 651 Joined: 24 October 2007 |
Har precist äntligen sett Gundam 00 Awakening of the Trailblazer. Och jag tyckte att det var en bra film och en rätt så bra avslutning på serien.
Men jag har en aning om varför vissa inte tycker om filmen. Härnäst så ska jag se på dem två Macross Frontier filmerna. Jag hoppas att jag kommer älska dem filmerna lika mycket som jag älskade serien. -------------------- Transformers: Soul Masters. http://www.ntfa.net/forums/index.php?showtopic=3804
Most wanted just now! All the in show characters from Beast Wars (Maximal 5/10), in show characters from Beast Wars II (3 Maximals and 1 Predacon) and the Shadow Commander for NP. Non TF: All the Go-Onger engines. DaiGoYou and the Origamis from Samurai Sentai Shinkenger. |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Lo-fi version | Time is now: 20 Jun 2013 - 12:11 |