NewsNTFA ForumsTransformers movie seriesAuto Assembly Europe conventionWWTFU Character profilesStore

Welcome Guest ( Log in | Register )

Welcome, guest. Register to remove this message!
Hello, and welcome to NTFA Forums!
To post in our community you must register, but don't worry - this is a simple, free process that only takes a few moments to complete. Register now!

Advantages of registering include:
  • You get rid of this giant box and Optimus Prime trying to recruit you
  • You will be able to start topics, post replies, and vote in our polls
  • You can track topics of particular interest to you, and search for all new posts since your last visit
  • You get to associate and chat with a group of friendly and helpful Nordic Transformers fans ;)

3 pages V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Finnconiin/animeconiin tulijat?, Pientä tapaamista tai jotain...
vmv-81
post 15 August 2006, 10:49
Post #1 | Print
Mite! Nihongo o hanashimasu!

Veli
Oulu, Finland

Group: Members

Eli, onko kuinka moni tulossa Finnconiin/Animeconiin? Tiedän, Turun viime tapaamisesta on kovin vähän aikaa, mutta ainakin ne Scifi- ja/tai animefanit, jotka ovat ylipäätään 'coniin tulossa ja Helsingissä asuvat voisivat tulla paikalle, jos ehtivät, niin tavattaisiin.

Minä ajattelin, että voitaisiin tavata vaikka pääoven tai narikoiden läheisyydessä, missä minä pitelen lappua, jossa lukee 'NTFA'. Alustavasti ainakin perjantaina minulle sopisi nähdä ennen klo 12, 14-15 tai 16 jälkeen. Lauantaita ja sunnuntaita täytyy vähän miettiä vielä. Ehdotelkaapa tekin sopivia tapaamisaikoja ja -paikkoja, jos olette tulossa.  wave3.gif

--------------------
Jolt - "Uhh, shouldn't we be saying something really dramatic right about now?"
Longarm - "Shut up, Jolt!"
Jolt - "That wasn't what I had in mind."

My deviantART page
Go to the top of the page

+Quote Post
palaste
post 15 August 2006, 10:59
Post #2 | Print
Mr. Suitly emphazi

Joona Palaste, B.Sc.
Helsinki, Finland

Group: Super moderators

Voin piipahtaa, kun se kerran järjestetään täällä stadissa, eikä sisäänpääsy maksa mitään. Muuten ei olisi kiinnostanut.

--------------------
"Hermione!" "Harry!" "Ron!" "Professor Dumbledore!" "Hermione!" "Rocky!"
"Hermione!" "Harry!" "Ron!" "Professor Dumbledore!" "Hermione!" "Rocky!"

+Quote Post
Osku
post 15 August 2006, 11:21
Post #3 | Print

Helsinki, Finland

Ajattelin tulla ainakin jossain vaiheessa käymään. En ole vielä kerennyt suunnitella mihin aikaan ja mitä esitelmiä käyn kuuntelemassa, tosin Isomäen esitelmistä ainakin jonkun aion käydä kuuntelemassa. Enimmäkseen sci-fi puolella tulen olemaan joka tapauksessa.

Pistän viestiä torstaina, kunhan olen alustavan suunnitelmani tehnyt.

--------------------
Kuviani eläin-TF:ista. 1 2
My pictures of animal TFs. 1 2

+Quote Post
Creation Matrix
post 15 August 2006, 14:24
Post #4 | Print
Sorcerer Supreme

Taavi Suhonen
Joensuu, Finland

Torstaina saavun jossain vaiheessa Helsinkiin, perjantaiaamuna kun on tarkoitus käydä Japanin suurlähetystössä viisumihakemusta täyttämässä. Pitää nyt katsoa jos jään viikonlopuksikin vielä Helsinkiin kun kerran nyt tämä sattui kohdalle.

--------------------
"The agriculture ministry is not in charge of Gundam."

+Quote Post
palaste
post 15 August 2006, 17:29
Post #5 | Print
Mr. Suitly emphazi

Joona Palaste, B.Sc.
Helsinki, Finland

QUOTE(Creation Matrix @ 15 Elo 2006,16:24)
Torstaina saavun jossain vaiheessa Helsinkiin, perjantaiaamuna kun on tarkoitus käydä Japanin suurlähetystössä viisumihakemusta täyttämässä. Pitää nyt katsoa jos jään viikonlopuksikin vielä Helsinkiin kun kerran nyt tämä sattui kohdalle.

Jää nyt ihmeessä Helsinkiin pidemmäksikin aikaa jos kerran Joensuusta asti tänne vaivaudut. Tavataan vmv-81:n ja Oskun kanssa siellä Finnconissa/Animeconissa ja käydään vaikka jossain baarissa.

+Quote Post
Creation Matrix
post 15 August 2006, 18:21
Post #6 | Print
Sorcerer Supreme

Taavi Suhonen
Joensuu, Finland

Äh, enhän minä voikaan jäädä. Kaverien kanssa tuli jo sovittua pelipäivä lauantaiksi. Eli kyllä pitää jo perjantaina lähteä.

+Quote Post
palaste
post 15 August 2006, 18:23
Post #7 | Print
Mr. Suitly emphazi

Joona Palaste, B.Sc.
Helsinki, Finland

QUOTE(Creation Matrix @ 15 Elo 2006,20:21)
Äh, enhän minä voikaan jäädä. Kaverien kanssa tuli jo sovittua pelipäivä lauantaiksi. Eli kyllä pitää jo perjantaina lähteä.

Eli siis tapaamme vain vmv-81:n ja Oskun kanssa? Vai koska lähdet takaisin Joensuuhun? Niin ja... lähdetkö junalla/bussilla/autokyydillä vai omalla autolla?

+Quote Post
Creation Matrix
post 15 August 2006, 18:32
Post #8 | Print
Sorcerer Supreme

Taavi Suhonen
Joensuu, Finland

Jossain vaiheessa pe-iltapäivää lähden, isän kyydillä olen liikkeellä. Oskun kanssa on joka tapauksessa tarkoitus ainakin pikaisesti perjainta tavata TF-kauppojen merkeissä, aikaa ei olla vielä varmaksi sovittu.

+Quote Post
palaste
post 15 August 2006, 18:35
Post #9 | Print
Mr. Suitly emphazi

Joona Palaste, B.Sc.
Helsinki, Finland

QUOTE(Creation Matrix @ 15 Elo 2006,20:32)
Jossain vaiheessa pe-iltapäivää lähden, isän kyydillä olen liikkeellä. Oskun kanssa on joka tapauksessa tarkoitus ainakin pikaisesti perjainta tavata TF-kauppojen merkeissä, aikaa ei olla vielä varmaksi sovittu.

Näyttää siltä etten taida ehtiä tapaamaan sinua. Aamu-iltapäivällä pitää tehdä (ainakin jossain välissä) töitä, ja Osku asuu aika kaukana minusta. Mutta ainakin pääsen toivottavasti tapaamaan vmv-81:n ja Oskun siellä Finnconissa.

+Quote Post
Osku
post 16 August 2006, 12:50
Post #10 | Print

Helsinki, Finland

Perjantaina pakollinen meno minulla
14.00 Esa Perkiö ja Sampo Smolander: Limasienten ihmeellinen maailma

Suosittelen muuten, mielenkiintoinen aihe huumorilla höystettynä.

Eli 12-14 perjantaina, kävisikö miten ihmisille? Baariin en oikein mielelläni lähde, ainakaan savulliseen. Kahvilla voin käydä mielelläni.

vmv-81: haluatko jotain noista myymistäni figuista? Ei tarvitsisi postimaksuja maksella. Maksulla ei mitään kiirettä, jos matka syönyt tämän kuun budjetin. tongue.gif

+Quote Post
palaste
post 16 August 2006, 12:54
Post #11 | Print
Mr. Suitly emphazi

Joona Palaste, B.Sc.
Helsinki, Finland

QUOTE(Osku @ 16 Elo 2006,14:50)
Perjantaina pakollinen meno minulla
14.00 Esa Perkiö ja Sampo Smolander: Limasienten ihmeellinen maailma

Suosittelen muuten, mielenkiintoinen aihe huumorilla höystettynä.

Eli 12-14 perjantaina, kävisikö miten ihmisille? Baariin en oikein mielelläni lähde, ainakaan savulliseen. Kahvilla voin käydä mielelläni.

vmv-81: haluatko jotain noista myymistäni figuista? Ei tarvitsisi postimaksuja maksella. Maksulla ei mitään kiirettä, jos matka syönyt tämän kuun budjetin. tongue.gif

Siis perjantaina kello 12 Paasitornissa? Yritän tulla paikalle.

+Quote Post
vmv-81
post 17 August 2006, 07:48
Post #12 | Print
Mite! Nihongo o hanashimasu!

Veli
Oulu, Finland

Minä kyllä olisin mielelläni käynyt katsomassa klo 12 esitelmän "Myytit animessa ja mangassa". No, jos teille ei sovi sitä ennen tai jälkeen, voin minä jättää sen väliinkin. Mutta paikaksi voidaan varmaan sopia infopisteen läheisyys. Eli näin alustavasti minä tulen sitten huomenna sinne klo 12 heiluttamaan 'NTFA'-lappua. Entäs lauantai ja sunnuntai?

+Quote Post
palaste
post 17 August 2006, 07:58
Post #13 | Print
Mr. Suitly emphazi

Joona Palaste, B.Sc.
Helsinki, Finland

QUOTE(vmv-81 @ 17 Elo 2006,09:48)
Minä kyllä olisin mielelläni käynyt katsomassa klo 12 esitelmän "Myytit animessa ja mangassa". No, jos teille ei sovi sitä ennen tai jälkeen, voin minä jättää sen väliinkin. Mutta paikaksi voidaan varmaan sopia infopisteen läheisyys. Eli näin alustavasti minä tulen sitten huomenna sinne klo 12 heiluttamaan 'NTFA'-lappua. Entäs lauantai ja sunnuntai?

Jesh, silleehä se näyttää skulaavan. Eli meitsi tulee mestoille huomenna kello 12 ja yrittää tsögaa teitsit. Oskun tsennaanki jo tost viikonlopun miitinkist joten täytyy vaa yrittää hiffaa kuka kaikist kaiffareist oot sä.

+Quote Post
Creation Matrix
post 17 August 2006, 08:29
Post #14 | Print
Sorcerer Supreme

Taavi Suhonen
Joensuu, Finland

Minäkin luultavasti noihin klo 12 aikoihin ilmaannun paikalle ainakin hetkeksi. Päälläni on luultavasti Soundwave-t-paita, tuossa nyt vielä passikuvani tunnistusavuksi:

+Quote Post
Osku
post 17 August 2006, 09:37
Post #15 | Print

Helsinki, Finland

QUOTE(vmv-81 @ 17 Elo 2006,09:48)

Yksi mahdollisuus toki olisi, että muut tapaamme klo 12 ja tulemme sinua vastaan klo 13 esitelmän loppuessa?

Infopaikka voisi olla helpoin tapaamispaikka klo 12.

+Quote Post

3 pages V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic

- Lo-fi version Time is now: 25 May 2013 - 20:55