|
Welcome, guest. Register to remove this message!
|
|
Welcome, guest. Register to remove this message!
|
![]() |
Hello, and welcome to NTFA Forums! To post in our community you must register, but don't worry - this is a simple, free process that only takes a few moments to complete. Register now! Advantages of registering include:
|
![]() ![]() |
4 September 2007, 22:02
|
|
Admin![]() Lars Eriksson Knivsta, SwedenGroup: Root admin Posts: 4 554 Joined: 26 February 2006 |
Det menar att jag måste lära ett helt nytt datorspråk (C#), men jag tror det blir enkelt. Grattis. Jag läste/programmerade C# under ett halvår, hösten 2005 (tror jag det var), och fann att det var ett väldigt trevligt och kraftfullt programmeringsspråk. Under mina 24 år som programmerare har jag läst massor av olika programmeringsspråk, som Basic (minst 8-9 varianter), Java, C, C++, Pascal (Delphi), Lisp, Prolog, och kanske några till, men jag har alltid haft Basic som mitt primära programmeringsspråk ... ända tills dess att jag lärde mig C#. Då, slutligen, gick jag över till ett nytt språk. -------------------- E-mail address: groundsplitter@ntfa.net
|
|
|
|
6 September 2007, 08:14
|
|
|
DTM STORM Dan Kjærgaard Esbjerg Ø, DenmarkGroup: Posts: 1 032 Joined: 26 April 2006 |
hope it will go good for you .. -------------------- ![]() |
|
|
|
2 October 2007, 16:07
|
|
Mr. Suitly emphazi![]() Joona Palaste, B.Sc. Helsinki, FinlandGroup: Super moderators Posts: 4 581 Joined: 26 February 2006 |
Jag är en spindel!
|
|
|
|
2 October 2007, 21:48
|
|
The mob is out to get ya..![]() Heidi Salo, FinlandGroup: Sponsors Posts: 6 286 Joined: 26 February 2006 |
-------------------- ..official red car lunatic..
my car has mind on it's own.. and it is evil.. eeeeevil..!! “Real friends are those who, when you feel you've made a fool of yourself, don't feel you've done a permanent job.” – Anon. "-Rojekti on hanke, jossa kyvyttömät koettaavat suaha haluttomat tekemään mahottomia.." |
|
|
|
3 October 2007, 20:16
|
|
Mr. Suitly emphazi![]() Joona Palaste, B.Sc. Helsinki, FinlandGroup: Super moderators Posts: 4 581 Joined: 26 February 2006 |
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Lo-fi version | Time is now: 19 Jun 2013 - 22:57 |