|
Welcome, guest. Register to remove this message!
|
|
Welcome, guest. Register to remove this message!
|
![]() |
Hello, and welcome to NTFA Forums! To post in our community you must register, but don't worry - this is a simple, free process that only takes a few moments to complete. Register now! Advantages of registering include:
|
Det här forumet har skapats för att göra det enklare att hitta andra TransFans intresserade av att se Transformersfilmen på samma ort.
Alla ämnen kommer listas på sajtens framsida (så småningom), för att öka chansen att annonserna upptäcks av TransFans som inte är medlemmar på forumet. Här är det, till skillnad från övriga underforum på sajten, möjligt för gäster att skriva inlägg utan att registrera sig först.
Varje ämnesrubrik ska bestå av orten och datumet för filmvisningen, t.ex. "Stockholm, 4 juli". Ämnena är sorterade alfabetiskt. Om du inte kan hitta någon annons med din ort och datum, starta ett nytt ämne.
![]() ![]() |
26 June 2007, 15:22
|
|
Admin![]() Lars Eriksson Knivsta, SwedenGroup: Root admin Posts: 4 551 Joined: 26 February 2006 |
Jaha! Då får jag tyvärr tacka nej till att se premiären med er på grund av att min arbetsgivare inte kunde/ville ge mig ledigt den fjärde. Hoppas ni kommer ha riktigt kul ändå! Aj, det var tråkigt. Hur länge jobbar du då på eftermiddagen/kvällen då? Antagligen går första visningen redan innan vanliga arbetsdagar slutar, men bara som en koll. -------------------- E-mail address: groundsplitter@ntfa.net
|
|
|
|
27 June 2007, 08:20
|
|
Admin![]() Lars Eriksson Knivsta, SwedenGroup: Root admin Posts: 4 551 Joined: 26 February 2006 |
Som jag påpekar i en separat tråd, så visar det sig att Sverige har smygpremiärer på filmen redan den 2 och 3 juli. Jag har reserverat biljetter även till måndagsföreställningen på Sergel, men det betyder inte att vi ställer in det här biobesöket.
Jag har som en förberedelse reserverat sex biljetter till kl. 18:00 på Filmstaden Söder. De måste hämtas ut i morgon torsdag, så jag behöver få definitivt svar från de som vill följa med i våran grupp senast i morgon vid lunchtid. TFormer, funkar 18:00 för dig? Det finns också visningar mellan 14:10-14:50 om det skulle passa bättre, fast då blir det nog knepigt för andra. |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Lo-fi version | Time is now: 20 May 2013 - 05:43 |