NewsNTFA ForumsTransformers movie seriesAuto Assembly Europe conventionWWTFU Character profilesStore

Welcome Guest ( Log in | Register )

Welcome, guest. Register to remove this message!
Hello, and welcome to NTFA Forums!
To post in our community you must register, but don't worry - this is a simple, free process that only takes a few moments to complete. Register now!

Advantages of registering include:
  • You get rid of this giant box and Optimus Prime trying to recruit you
  • You will be able to start topics, post replies, and vote in our polls
  • You can track topics of particular interest to you, and search for all new posts since your last visit
  • You get to associate and chat with a group of friendly and helpful Nordic Transformers fans ;)

7 pages V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Virallinen Animated/Universe hypetys-/bongausketju
Protek
post 18 June 2008, 09:49
Post #1 | Print
Lord of the manor

Tero Säärelä
Oulu, Finland

Group: Sponsors

Avataan virallinen hypetys- ja bongausketju Animated ja Universe leluille.

Itse odotan lähinnä jälkimmäistä. Animatedin karikatyyrimäiset hahmot eivät oikein sytytä. Universessä sen sijaan kiinnostaa kovasti IDW:n sarjakuvista vaikutteita saaneet hahmot. Varsinkin Sunstreaker/Sideswipe ja Prowl. Veljeksissä on mielenkiintoisella tavalla käytetty samaa muottia ja saatu kaksi täysin erilaista hahmoa vain muuntamalla ne eri tavalla. Tykästyin kovasti IDW:n näkemykseen Prowlista ja Universe versio on mielestäni hyvin uskollinen sille. Universe Legendsistä G1 -uskolliset Jazz ja Hound ovat myös korkealla odotuslistallani. Nämä, sekä Legendsin G2 -uskollinen Megs ovat itselläni ennakkotilauksessa. Paikallisesti hankkinen ainakin Tankor/Octanen sekä Ironhiden tai Ratchetin.

Ultra Magnuksen custom City commander -haarniska kiinnostaisi mutta en taida raskia maksaa yli kymmenkertaista hintaa haarniskasta kuin mitä maksoin pelkästä hahmosta.

--------------------
The Brotherhood of the Cybertronian Radial

"Takai desu ne"
"Jinsei da"

Check out my items for sale.

Most wanted: Pretender Roadblock inner robot, G1 Ultra Magnus missiles and launchers, G1 Smokescreen car roof
Go to the top of the page

+Quote Post
Psychotron
post 18 June 2008, 10:23
Post #2 | Print

Hyvä aihe, mutta etkö meinaa että tämä on pikkuisen etuajassa? smile.gif Todennäköisyys sille että täällä näkyisi kumpaakaan linjaa ennen elokuuta on aika pieni, enkä minä ainakaan halua ajatella että kesä olisi jo menossa ohi...
Muuten odottelen kyllä innolla, tästä tulee kallis syksy... Lähes kaikki uudet Classicot, kaikki uudet Robot Herot (Beast Wars!!! bounce1.gif) ja suurin osa Animated-figuista varmaan tarttuu hihaan "ruokaostoksilla". biggrin.gif Sinänsähän noita olisi voinut hankiskella iiPeistä jo hyvän aikaa ja jakaa rahanmenoa, mutten halua tukea niitä sen lajityypin opportunistisia nylkyrip*skoja. thumbdown.gif

+Quote Post
Protek
post 18 June 2008, 11:18
Post #3 | Print
Lord of the manor

Tero Säärelä
Oulu, Finland

QUOTE(Psychotron @ 18 June 2008, 11:23) *
Hyvä aihe, mutta etkö meinaa että tämä on pikkuisen etuajassa? smile.gif Todennäköisyys sille että täällä näkyisi kumpaakaan linjaa ennen elokuuta on aika pieni, enkä minä ainakaan halua ajatella että kesä olisi jo menossa ohi...

Siksi tämä on myös hypetysketju. smile.gif

Muuten odottelen kyllä innolla, tästä tulee kallis syksy... Lähes kaikki uudet Classicot, kaikki uudet Robot Herot (Beast Wars!!! bounce1.gif) ja suurin osa Animated-figuista varmaan tarttuu hihaan "ruokaostoksilla". biggrin.gif Sinänsähän noita olisi voinut hankiskella iiPeistä jo hyvän aikaa ja jakaa rahanmenoa, mutten halua tukea niitä sen lajityypin opportunistisia nylkyrip*skoja. thumbdown.gif

Itse koetan pitää ruokakaupoissa ramppaamisen mahdollisimman minimissä. Siksi käytän nettikauppoja. Iipeihin en näissä uudemmissa halua minäkään turvautua. Tietysti pitää ruokaostosten yhteydessä aina tsekata tilanne.

Oikeastaan pitäisi miettiä, mihin nämä uudet ostokset tulee tunkemaan. CS Ultra Magnus on edelleen työhuoneen sohvalla, kun en keksi, mihin sen laittaisin (juu, ei tarvi tarjoutua tongue.gif). Pikkaisen olen miettinyt, että luopuisin joistakin, mutta kun ei kuitenkaan raskisi. Korkeintaan joistain Armada/Energon -hahmoista, vaikka eipä nekään paljoa vaikuttaisi, kun G1:a lukuunottamatta minulla on 1 - 15 hahmoa per sarja. G1 vie reilun puolet kokoelmastani ja muut sarjat sitten sen toisen puolen.

Vaan parempi lopettaa, ennen kuin menee liikaa offtopikiksi.

+Quote Post
Psychotron
post 18 June 2008, 12:46
Post #4 | Print

QUOTE(Protek @ 18 June 2008, 13:18) *
G1 vie reilun puolet kokoelmastani ja muut sarjat sitten sen toisen puolen.

Vaan parempi lopettaa, ennen kuin menee liikaa offtopikiksi.

Hassua miten se menee meillä wanhoilla pieruilla geeykstsompeja *köhköhpalasteköhköh* lukuunottamatta siihen että G1 vie aina sen puolet koko kokoelmasta. tongue.gif Sama juttu täälläkin.
Palataksemme juurikin topikkiin, tähän voisi lisätä vielä juuri noiden Robot Heroes-figujen bongauksen myös. Niitä on tiedossa hurja läjä, yli tusina erilaista figua, kaikki joko G1tä tai BWia. Itse olen aika lailla ihastunut noihin "Lilformereihin", ja olen alkanut harkitsemaan Cyburbian vaihtamista Tenavat-tyyliseen nettisarjaan jossa "Tenavina" toimisivat nimenomaan nuo Robot Herot.
Voisi muuten melkein kuvitella että jos jotkut figut saavat syksyn läjäyksestä varaslähdön, ne olisivat juuri nuo pikkufigut. Eli silmät auki, ihmiset! smile.gif

+Quote Post
Protek
post 18 June 2008, 13:51
Post #5 | Print
Lord of the manor

Tero Säärelä
Oulu, Finland

Lievästi topiccia sivuten, odotan mielenkiinnolla myös Marvel/TF crossovereita. On se Wolverine vähintään yhtä badass kuin Grimlock. cool.gif

+Quote Post
Inkku
post 18 June 2008, 20:13
Post #6 | Print
The mob is out to get ya..

Heidi
Salo, Finland

voi juku.. voijukuvoijukuvoijuku.. drool2.gif
paranee ruveta sitten paiskimaan ylitöitä oikein urakalla ja toivoa palkankorotusta samaan hengenvetoon.. evillaugh.gif odotan innolla jo uusia hahmoja saapuvaksi.. bounce1.gif

--------------------
..official red car lunatic..

my car has mind on it's own.. and it is evil.. eeeeevil..!!

“Real friends are those who, when you feel you've made a fool of yourself, don't feel you've done a permanent job. – Anon.

"-Rojekti on hanke, jossa kyvyttömät koettaavat suaha haluttomat tekemään mahottomia.."

+Quote Post
Protek
post 5 July 2008, 08:38
Post #7 | Print
Lord of the manor

Tero Säärelä
Oulu, Finland

Kuten Osku (tervetuloa takaas!) uutispuolella raportoi, on Animated rantautunut Suomeen ja näemmä Inkkukin oli polttanut naftaa figuureja etsiessään. Oulussa ei vielä ole tullut vastaan, mutta pitänee käydä tänään Kaakkurissa.

+Quote Post
Protek
post 5 July 2008, 13:57
Post #8 | Print
Lord of the manor

Tero Säärelä
Oulu, Finland

Kaakkurin Citymarketissa oli myös ensimmäisen aallon Animated deluxet ja voyagerit. Omat figut -ketjussa sortuneen miehen vuodatusta.

+Quote Post
Psychotron
post 5 July 2008, 14:35
Post #9 | Print

Jeps, Ravattulan Citymarketissa komeilivat hyllyssä deluxet Bumblebee, Prowl, Lockdown ja C.m. Optimus, 19,90€, sekä Voyagerit Starscream, Bulkhead ja C.m. Megatron, 34,90€. Mukaan tarttui 'Bee, Prowl ja Screamer. smile.gif

+Quote Post
Protek
post 5 July 2008, 15:37
Post #10 | Print
Lord of the manor

Tero Säärelä
Oulu, Finland

Näyttää, että Transformers on lopultakin vakiinnuttanut paikkansa, kun kaupat hankkivat heti kunnolla hahmoja. Ainakaan Kaakkurin CM:n valikoimissa ei ollut valittamista. Useimpia hahmoja näytti olevan ainakin kaksi kappaletta. Bumblebeeta ei tosin pintapuolisella vilkaisulla näyttänyt olevan kuin yksi. Lienee tosin helppo kuvitella, että Bumblebee olisi ainakin lasten keskuudessa OP:n ohella suosituin hahmo.

+Quote Post
Inkku
post 5 July 2008, 19:17
Post #11 | Print

Heidi
Salo, Finland

no minun tutkailu reissu ei tuonut tulokseksi kuin Starscreamin, Megatronin ja Bulkheadin.. sad.gif lähinnä oli kahtelemassa Prowlia, mutta.. toisella kertaa sitten.. cool.gif

edit: pinch.gif siis Starscream ja Megatron lähti ensi yrittämällä matkaan.. hmmm.gif

This post has been edited by Inkku: 5 July 2008, 19:21
Reason for edit: pennun peeveli..

+Quote Post
Creation Matrix
post 11 July 2008, 12:30
Post #12 | Print
Sorcerer Supreme

Taavi Suhonen
Joensuu, Finland

Group: Members

Täälläkin on noin viikon ajan ollut molemmissa Citymarketeissa koko ykkösaalto. Lockdown se minua eniten himottaa, mutta vielä en ole raaskinut kahtakymppiä maksaa.

--------------------
"The agriculture ministry is not in charge of Gundam."

+Quote Post
Ratbat
post 13 July 2008, 19:00
Post #13 | Print

Juhitsu
Turku, Finland

Group: Members

Itekin oon kattonu ostomielessä Lockdownia mut oon lukenu juttuja maailmalta ja niistä saan utietää et ois huonosti hoidettu QC ja kädet&jalat rikkoutuis ja menis rikki. Jos jotkut on ostanu nii voisko kertoo et onk nit ongelmii jos (kerrankin) Suomes ois sattumalt hoidettu asia hyvin.

+Quote Post
Protek
post 13 July 2008, 19:06
Post #14 | Print
Lord of the manor

Tero Säärelä
Oulu, Finland

QUOTE(Ratbat @ 13 July 2008, 20:00) *
Itekin oon kattonu ostomielessä Lockdownia mut oon lukenu juttuja maailmalta ja niistä saan utietää et ois huonosti hoidettu QC ja kädet&jalat rikkoutuis ja menis rikki. Jos jotkut on ostanu nii voisko kertoo et onk nit ongelmii jos (kerrankin) Suomes ois sattumalt hoidettu asia hyvin.

Sieltä maailmalta ne tänne Suomeenkin tulevat. Sylttytehdas on Kiinassa.

+Quote Post
Inkku
post 13 July 2008, 19:40
Post #15 | Print

Heidi
Salo, Finland

QUOTE(Ratbat @ 13 July 2008, 21:00) *

no hujoppihan se Lockdown on ja normaalia nivelten irtoomista kyllä tapahtu muuntamisen yhteydessä.. (tai sitten olen vain liian kova näppinen.. blush2.gif )

+Quote Post

7 pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic

- Lo-fi version Time is now: 20 May 2013 - 16:15