NewsNTFA ForumsTransformers movie seriesAuto Assembly Europe conventionWWTFU Character profilesStore

Welcome Guest ( Log in | Register )

Welcome, guest. Register to remove this message!
Hello, and welcome to NTFA Forums!
To post in our community you must register, but don't worry - this is a simple, free process that only takes a few moments to complete. Register now!

Advantages of registering include:
  • You get rid of this giant box and Optimus Prime trying to recruit you
  • You will be able to start topics, post replies, and vote in our polls
  • You can track topics of particular interest to you, and search for all new posts since your last visit
  • You get to associate and chat with a group of friendly and helpful Nordic Transformers fans ;)

4 pages V  « < 2 3 4  
Reply to this topicStart new topic
> Syksyn NTFA-tapaaminen Ruotsissa, Mukaantulijoita?
satusein
post 23 October 2007, 15:27
Post #46 | Print
on the road again...

Turku, Finland

Group: Members

sovitaanko joku tapaamispaikka ja aika?
Go to the top of the page

+Quote Post
palaste
post 23 October 2007, 17:40
Post #47 | Print
Mr. Suitly emphazi

Joona Palaste, B.Sc.
Helsinki, Finland

Group: Super moderators

QUOTE(satusein @ 23 October 2007, 17:27) *

Turussa, perjantai-iltana.
Tarkennusehdotuksia otetaan vastaan.

--------------------
"Hermione!" "Harry!" "Ron!" "Professor Dumbledore!" "Hermione!" "Rocky!"
"Hermione!" "Harry!" "Ron!" "Professor Dumbledore!" "Hermione!" "Rocky!"

+Quote Post
Inkku
post 23 October 2007, 19:34
Post #48 | Print
The mob is out to get ya..

Heidi
Salo, Finland

Group: Sponsors

QUOTE(palaste @ 23 October 2007, 19:40) *
QUOTE(satusein @ 23 October 2007, 17:27) *

Turussa, perjantai-iltana.
Tarkennusehdotuksia otetaan vastaan.

niin.. minä lähden jo torstaina aamulla liikkeelle, kun on hyllytykset samana päivänä ja olen hesassa varmaan joskus iltapuolella.. wink2.gif eli, minulla se merkitsee to-pe välisen yöpymistä joko Hesassa tai Turussa, muutapa minä en sitten tiedäkkään.. crazy2.gif

--------------------
..official red car lunatic..

my car has mind on it's own.. and it is evil.. eeeeevil..!!

“Real friends are those who, when you feel you've made a fool of yourself, don't feel you've done a permanent job. – Anon.

"-Rojekti on hanke, jossa kyvyttömät koettaavat suaha haluttomat tekemään mahottomia.."

+Quote Post
palaste
post 23 October 2007, 19:39
Post #49 | Print
Mr. Suitly emphazi

Joona Palaste, B.Sc.
Helsinki, Finland

Minä joudun olemaan koko torstaipäivän, ja mahdollisesti osan perjantaita, töissä. Eli jos on mitenkään mahdollista, tapaisimme Heidin kanssa täällä Helsingissä perjantai-iltapäivällä ja lähtisimme sitten kaasuttelemaan kohti Turkua. Turo ja Sonja asuvat siellä ja sillee, ja Sadun voimme joko käydä hakemassa tai hän voi tulla itse paikalle. Minä nyt en ainakaan voi jäädä pois, minulla on laivamatkan varaus.

+Quote Post
Inkku
post 23 October 2007, 19:52
Post #50 | Print

Heidi
Salo, Finland

jeps.. kyllä se käy.. smile.gif

+Quote Post
Psychotron
post 24 October 2007, 05:36
Post #51 | Print

Mikäs on homman nimi palaamispuolella? Heittääkö Patrik meidät myös takaisin, vai onko juna- ja bussiyhteydet selvät? Mihin laivaan mennään takaisintullessa, ja minä päivänä se on Turussa? Ja onko se Turussa aamulla vai illalla sitä päivää? Elävätkö afrikannorsut pidempään kuin intiannorsut?

+Quote Post
palaste
post 24 October 2007, 05:38
Post #52 | Print
Mr. Suitly emphazi

Joona Palaste, B.Sc.
Helsinki, Finland

QUOTE(Psychotron @ 24 October 2007, 07:36) *
Mikäs on homman nimi palaamispuolella? Heittääkö Patrik meidät myös takaisin, vai onko juna- ja bussiyhteydet selvät? Mihin laivaan mennään takaisintullessa, ja minä päivänä se on Turussa? Ja onko se Turussa aamulla vai illalla sitä päivää? Elävätkö afrikannorsut pidempään kuin intiannorsut?

Uskon että saamme Patrikilta kyydin myös takaisin. Laiva Tukholmasta takaisin lähtee sunnuntaina 20:10 Ruotsin aikaa ja on perillä Turussa maanantaina 07:35 Suomen aikaa.

+Quote Post
satusein
post 24 October 2007, 15:01
Post #53 | Print
on the road again...

Turku, Finland

Group: Members

QUOTE(palaste @ 23 October 2007, 21:39) *
Minä joudun olemaan koko torstaipäivän, ja mahdollisesti osan perjantaita, töissä. Eli jos on mitenkään mahdollista, tapaisimme Heidin kanssa täällä Helsingissä perjantai-iltapäivällä ja lähtisimme sitten kaasuttelemaan kohti Turkua. Turo ja Sonja asuvat siellä ja sillee, ja Sadun voimme joko käydä hakemassa tai hän voi tulla itse paikalle. Minä nyt en ainakaan voi jäädä pois, minulla on laivamatkan varaus.

mie saan kyydin vanhemmilta satamaan, ettei minuu tarvii hakea smile.gif

+Quote Post
palaste
post 28 October 2007, 19:29
Post #54 | Print
Mr. Suitly emphazi

Joona Palaste, B.Sc.
Helsinki, Finland

Lars on höpissyt Pathin kanssa puhelimessa, ja Path on kertonut, että matkoihin menee noin seitsemän ja puoli tuntia per suunta. Saavumme Tukholmaan puoli seitsemältä aamulla, joten jos pääsemme lähtemään seitsemältä, olemme Arlövissä puoli kolmelta iltapäivällä. Hotelliin meidän on kirjauduttava iltaviiden ja -seitsemän välillä. Loppuillan voimme tietenkin viettää Mini-Conissa ja mennä nukkumaan vaikka keskellä yötä.
Seuraavana päivänä takaisin Tukholmassa on oltava noin kello puoli kahdeksalta illalla, joten meidän on lähdettävä viimeistään puolilta päivin. Jäämme paitsi suurimmasta osasta sunnuntain ohjelmaa, sisältäen myös Transformers Animated -ensi-illan. Tätä varten ohjelmaa yritetään järjestää uudelleen siten, että ensi-ilta näytettäisiin kahdesti, myös lauantaina.

+Quote Post
Inkku
post 29 October 2007, 08:19
Post #55 | Print

Heidi
Salo, Finland

no voihan.. sad.gif noh.. tooivottavasti se onnistuu.. smile.gif

btw, lähdin muuten jo toissa päivän iltana ajelemaan ja tulin eilessä aamuna Saloon, sain muuteltua omia aikataulujani siten, että saan viettää tässä muutaman päivän ihan oikeaa lepolomaakin.. biggrin.gif ja aloitin vaatimattomasti ~10h yö unilla cool.gif

+Quote Post
palaste
post 29 October 2007, 20:00
Post #56 | Print
Mr. Suitly emphazi

Joona Palaste, B.Sc.
Helsinki, Finland

BigPete on katsastellut sopivaa ravintolaa lauantai-illan ruokailuun. Niitä on aika hintsunlaisesti. Lähinnä löytyy Burger King ja joku epämääräinen falafel-paikka. Ei kuulosta järin houkuttelevalta. Kauempaa löytyy hyvä intialainen ravintola mutta sinne asti päästäkseen täytyy vaihtaa bussia.
Sopisiko tämä ravintola teille? Idea olisi että käymme ensin kirjautumassa hotelliin ja jättämässä kamppeemme sinne, ja sitten menemme joko coniin tai pelaamaan Megazonea tai molempia, ja sitten illalla syömään.

+Quote Post
Inkku
post 29 October 2007, 20:39
Post #57 | Print

Heidi
Salo, Finland

porukan mukana matkailen.. bounce1.gif

+Quote Post