|
Welcome, guest. Register to remove this message!
|
|
Welcome, guest. Register to remove this message!
|
![]() |
Hello, and welcome to NTFA Forums! To post in our community you must register, but don't worry - this is a simple, free process that only takes a few moments to complete. Register now! Advantages of registering include:
|
![]() ![]() |
28 December 2011, 12:37
|
|
Trivia Master![]() Dennis SwedenGroup: Members Posts: 2 414 Joined: 27 February 2006 |
Funpub har lagt upp bilder på Overlord/Gigatron nu. http://www.botcon.com/BotCon2012/bc12gigatron.cfm
Eh... Jag gillar Bludgeon molden och headsculpten är helt okej i min mening, men det blir en sån fruktansvärd estetisk krock. Bludgeons skelettala design funkar verkligen inte med ett sånt traditionellt huvud. För övrigt, tja, inte mycket jag är intresserad av från årets boxset. Metalhawk har mitt intresse och möjligtvis SG Soundwave, speciellt om han kommer med en gul bandana. Tvivlar på att jag kommer köpa setet dock. Även om jag mot förmodan skulle ha råd så sved det alltför mycket i plånboken när Stunticon boxen var betald och klar. Figurerna var helt klart värda det, men det är helt enkelt för mycket pengar för min smak. -------------------- |
|
|
|
6 January 2012, 22:26
|
|
![]() Håkan Lund, SwedenGroup: Members Posts: 348 Joined: 2 September 2009 |
|
|
|
|
10 January 2012, 22:56
|
|
![]() Håkan Lund, SwedenGroup: Members Posts: 348 Joined: 2 September 2009 |
|
|
|
|
16 January 2012, 21:34
|
|
Tonight we're gonna party like it's 1988!![]() Martin Lund Aalborg, DenmarkGroup: Administrators Posts: 3 645 Joined: 26 February 2006 |
Hm... Shattered Glass generelt er jeg lidt ligeglad med, fiktionsmæssigt. Figurerne og konceptet med gode udgaver af bad guys og vice versa er ganske ok, men sættet i år er ret kedeligt i min mening.
Konceptet med SG Magnus er fedt, men det nye hoved passer ikke til Powered Convoy-looket. Og SG Tracks - selvom han er nice i rød - ville have været endnu mere nice i sort. Umiddelbart er Iacon-pakken er helt sikkert no-go fra mig, selvom jeg er klub medlem. De eneste figurer der måske kunne være interessante (alt efter hvordan de kommer til at se ud i deres endelige version) er Spinister, Kickoff og SG Swindle - attenting only figurer. Alle er karakterer jeg godt kan lide. -------------------- *** The NTFA Blog - Episode 14 (02/05/13)! *** Latest TF kitbash: CHUG Getaway (WIP) Collection count: More than 850 toys from all generations. Check out my Collection List, Collection Pics, Want List and Feedback. Also check out my G2 Stunticon replicas in the kitbash section! |
|
|
|
18 January 2012, 08:16
|
|
Tonight we're gonna party like it's 1988!![]() Martin Lund Aalborg, DenmarkGroup: Administrators Posts: 3 645 Joined: 26 February 2006 |
Nye og bedre billeder af Octopunch her.
Okay, farverne er faktisk ikke helt ved siden af som først antaget, og på sin vis synes jeg nu nok alligevel at xet kunne ligne Octopunch. Jeg er stor fan af den gamle Pretender figur, så måske ville jeg finde mig en BotCon udgave hvis prisen er okay. Men også kun måske. |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Lo-fi version | Time is now: 20 Jun 2013 - 10:22 |