QUOTE(Darklight @ 30 January 2012, 19:38)

Som topic sier.. tror jeg snart har kommet til den besluttning at jeg kommer til å selge min samnling av transformers. Den består for det meste av tf siden armada tiden. (brodern fikk beholde rid, og g1's) men det er en del der slik som mp, op, ulta, rodimius, alle seekers, grimlock... er en del encore og mye annet snacks
Jeg har jo ikke 100 prosent bestemt meg enda men.. det virker som at jeg litt lei av at man alltid må enten kjøre import eller kjøpe når man er ute og å reiser og det blir litt stress. Kommer alltid til og være fan tror jeg uansett.
Vet at en del her har solgt en del av sine samlinger noen som har noen feedbacks på det? fikk dere solgt alt under etter eller måtte dere dele det opp ? Mener å huske at predaking tror jeg solgte en ganske stor samnling til bigbad for en del år tilbake? andre som har tilsvarende erfaringer ? noen er mib noen er misb.. mye er løst da jeg liker å ha hatt de framme.
Takke for alle tilbakmeldinger og info man kan få.
Skulle du få et "tilbakefall" etter å ha solgt samlingen (eller har lyst til å få et

), så kan jeg sikkert invitere på en kaffe senere når jeg har fått tilnærmet 100 % skikk på min egen samling

.
Tror det stemmer at Frank solgte sin samling til BBTS. Han hadde jo flere spesielle/sjeldne figurer i samlingen som de fleste bare kunne drømme om, som f.eks. Guard City (TF-04). Tror aldri jeg vil glemme synet av figurene som var spredt rundt i leiligheten hos dem.... Trist å høre at du vurderer sterkt å selge samlingen, men det er en tid for å gå videre og gjøre andre ting i livet. Uansett hva du bestemmer deg for, lykke til

!