|
Welcome, guest. Register to remove this message!
|
|
Welcome, guest. Register to remove this message!
|
![]() |
Hello, and welcome to NTFA Forums! To post in our community you must register, but don't worry - this is a simple, free process that only takes a few moments to complete. Register now! Advantages of registering include:
|
![]() ![]() |
16 May 2011, 15:41
|
|
Pokéformer![]() Alexander Mars Halmstad, Halland, SwedenGroup: Members Posts: 650 Joined: 24 October 2007 |
Idén låter intressant, men jag vet inte om jag ska se det tillsammans med andra medlemmar eller mina kompisar (som inte är medlemmar).
Men det vore kul dock att kolla på det i en annan biograf då sätena i de mesta salongerna i Röda Kvarn känns obekväma (åtminstone senast jag kollade). Men det är absolut någonting jag kan tänka på. -------------------- Transformers: Soul Masters. http://www.ntfa.net/forums/index.php?showtopic=3804
Most wanted just now! All the in show characters from Beast Wars (Maximal 5/10), in show characters from Beast Wars II (3 Maximals and 1 Predacon) and the Shadow Commander for NP. Non TF: All the Go-Onger engines. DaiGoYou and the Origamis from Samurai Sentai Shinkenger. |
|
|
|
20 June 2011, 15:37
|
|
Chuck Norris-approved!![]() Arlöv, SwedenGroup: Administrators Posts: 4 449 Joined: 26 February 2006 |
Jag fick en tweet från SF. Biljetterna släpps imorgon!
|
|
|
|
21 June 2011, 08:57
|
|
Seaspray![]() Tobias Grönvall Helsingborg, SwedenGroup: Members Posts: 137 Joined: 5 September 2009 |
Royal eller Entré, vilken är bäst?
|
|
|
|
21 June 2011, 10:02
|
|
|
Easterling Captain Marcus Malmo Group: Members Posts: 651 Joined: 27 February 2006 |
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Lo-fi version | Time is now: 23 May 2013 - 20:54 |