NewsNTFA ForumsTransformers movie seriesAuto Assembly Europe conventionWWTFU Character profilesStore

Welcome Guest ( Log in | Register )

Welcome, guest. Register to remove this message!
Hello, and welcome to NTFA Forums!
To post in our community you must register, but don't worry - this is a simple, free process that only takes a few moments to complete. Register now!

Advantages of registering include:
  • You get rid of this giant box and Optimus Prime trying to recruit you
  • You will be able to start topics, post replies, and vote in our polls
  • You can track topics of particular interest to you, and search for all new posts since your last visit
  • You get to associate and chat with a group of friendly and helpful Nordic Transformers fans ;)

Reply to this topicStart new topic
> Seuraava Mini-Con, vuonna 2009?
palaste
post 13 November 2008, 22:01
Post #1 | Print
Mr. Suitly emphazi

Joona Palaste, B.Sc.
Helsinki, Finland

Group: Super moderators

Tässä onkin jo kulunut melkein vuosi edellisestä Mini-Conista. Jossain vaiheessa olisi viimeinkin aika järjestää seuraava, mutta aika huonosti ovat ihmisten aikataulut sopineet yhteen.
Ajattelin näin aluksi ehdottaa ajankohdaksi tammi- tai helmikuuta 2009. Täällä Helsingissä ovat oma asuntoni ja äitini ja hänen miehensä työhuone Suomenlinnassa milloin tahansa käytettävissä tapaamispaikkana. Helsingin ulkopuolelle voin lähteä Turkuun ihan parin päivän varoitusajalla, mutta Savo tai Oulu vaatisi jo enemmän järjestelyjä, ja jos tämä minun visioni retkestä Lappiin joskus toteutetaan, vaatii se ainakin kuukauden järjestelyn.

--------------------
"Hermione!" "Harry!" "Ron!" "Professor Dumbledore!" "Hermione!" "Rocky!"
"Hermione!" "Harry!" "Ron!" "Professor Dumbledore!" "Hermione!" "Rocky!"
Go to the top of the page

+Quote Post
Sipi3
post 8 September 2009, 20:05
Post #2 | Print

Minna
Finland

Group: Members

ajattelin herätellä tätä immeisille kun tällä ei muuta näy kun kysymysmerkillä vuosi 2009. Olisin nimittäin itse kiinnostunut tulemaan paikalle ja tapaamaan saman henkistä porukkaa kun tällä korvessä ei paljoa samanhenkisiä ole. Kerkeisikö vielä tämän vuoden puolella vai meneekö ensivuoteen? Olisiko ihmiset innostuneita asiasta vai meneekö myöhemmäs? ilmoitelkaa mielipiteitänne~!

--------------------
You feeling lucky, Punk?

+Quote Post
palaste
post 8 September 2009, 20:11
Post #3 | Print
Mr. Suitly emphazi

Joona Palaste, B.Sc.
Helsinki, Finland

QUOTE(Sipi3 @ 8 September 2009, 22:05) *
ajattelin herätellä tätä immeisille kun tällä ei muuta näy kun kysymysmerkillä vuosi 2009. Olisin nimittäin itse kiinnostunut tulemaan paikalle ja tapaamaan saman henkistä porukkaa kun tällä korvessä ei paljoa samanhenkisiä ole. Kerkeisikö vielä tämän vuoden puolella vai meneekö ensivuoteen? Olisiko ihmiset innostuneita asiasta vai meneekö myöhemmäs? ilmoitelkaa mielipiteitänne~!

Kukaan ei ole aiemmin esittänyt tällä foorumilla kiinnostusta osallistua uuteen suomalaiseen MiniConiin sen jälkeen kun Psychotron ja Blackarachnia sellaisen järjestivät kotonaan Turussa keväällä 2008. Itse voisin järjestää uuden MiniConin Helsingissä joko omassa asunnossani tai äitini ja hänen miehensä työhuoneella Suomenlinnassa, mutta näillä näkymin se menee marras- tai joulukuulle.
Oletko itse mahdollisesti kiinnostunut järjestämään MiniConia?

+Quote Post
Sipi3
post 8 September 2009, 20:14
Post #4 | Print

Minna
Finland

Group: Members

QUOTE(palaste @ 8 September 2009, 22:11) *
Oletko itse mahdollisesti kiinnostunut järjestämään MiniConia?

Olisin jos olisi tilaa ottaa ihmisiä vastaan mutta tilat jossa itse asun/tulen asumaan ovat melkoisen pienet ja vaihtoehtoista paikkaa ei ole joten olisi hankala itse alkaa emännöimään mitään. Mutta jos mahdollista voin auttaa jos suinkin voin.

+Quote Post
Inkku
post 8 September 2009, 21:18
Post #5 | Print
The mob is out to get ya..

Heidi
Salo, Finland

Group: Sponsors

höm.. blush2.gif minulla olisi tässä nyt kohtalaisen mukavan kokoinen kämppä *64m2* ja liikenne yhteydetkin olisi aika hyvät, kun Bussi asema on 50m päässä rapuilta katsottaessa.. tongue.gif joten periaatteessa Miniconin järjestäminen meikäläisen mökkerössä onnistuisi myös, ajankohtaa en osaa vielä edes lupailla, kun on finassi puoli hieman heikoilla tällä hetkellä järjestelyiden kannalta kattotuna blush2.gif

..tuparitkin vielä järjestämättä ja puoli kämppää vaatii vielä pienehköä laittoa.. unsure.gif

This post has been edited by Inkku: 8 September 2009, 21:19

--------------------
..official red car lunatic..

my car has mind on it's own.. and it is evil.. eeeeevil..!!

“Real friends are those who, when you feel you've made a fool of yourself, don't feel you've done a permanent job. – Anon.

"-Rojekti on hanke, jossa kyvyttömät koettaavat suaha haluttomat tekemään mahottomia.."

+Quote Post
palaste
post 10 September 2009, 20:33
Post #6 | Print
Mr. Suitly emphazi

Joona Palaste, B.Sc.
Helsinki, Finland

QUOTE(Inkku @ 8 September 2009, 23:18) *
höm.. blush2.gif minulla olisi tässä nyt kohtalaisen mukavan kokoinen kämppä *64m2* ja liikenne yhteydetkin olisi aika hyvät, kun Bussi asema on 50m päässä rapuilta katsottaessa.. tongue.gif joten periaatteessa Miniconin järjestäminen meikäläisen mökkerössä onnistuisi myös, ajankohtaa en osaa vielä edes lupailla, kun on finassi puoli hieman heikoilla tällä hetkellä järjestelyiden kannalta kattotuna blush2.gif

..tuparitkin vielä järjestämättä ja puoli kämppää vaatii vielä pienehköä laittoa.. unsure.gif

Tuossahan olisi ideaa. Eli puolentoista vuoden tauon jälkeen suomalainen MiniCon voitaisiin varmaan järjestää joko minun luonani Helsingissä tai Heidin luona Salossa joskus marras- tai joulukuussa.

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic

- Lo-fi version Time is now: 24 May 2013 - 21:19