NewsNTFA ForumsTransformers movie seriesAuto Assembly Europe conventionWWTFU Character profilesStore

Welcome Guest ( Log in | Register )

Welcome, guest. Register to remove this message!
Hello, and welcome to NTFA Forums!
To post in our community you must register, but don't worry - this is a simple, free process that only takes a few moments to complete. Register now!

Advantages of registering include:
  • You get rid of this giant box and Optimus Prime trying to recruit you
  • You will be able to start topics, post replies, and vote in our polls
  • You can track topics of particular interest to you, and search for all new posts since your last visit
  • You get to associate and chat with a group of friendly and helpful Nordic Transformers fans ;)

Reply to this topicStart new topic
> Paljonko käytätte nettiä?, Ei tilastona vaan tekstillä
Psychotron
post 5 February 2007, 21:56
Post #1 | Print

Group: Sponsors

Kulunut viikonloppu oli meikäläiselle harvinaista herkkua, eli ihan oikeasti vapaa. Kun sunnuntai-ilta koitti, olin Sonjan kanssa vietetyn laatuajan ja parinkin mukavan illanistunnan tiimoilta pitkästä aikaa erittäin virkistynyt ja latautunut, ja tajusin, ettei kumpikaan ollut avannut konetta koko päivänä, mikä on itseasiassa aika harmillisen harvinaista nykyään, johtuen kylläkin enemmän siitä, että hämähäkittäremme tekee töitä koneella päivisin kun itse olen pitämässä konnia kurissa.
Yleisesti netinkäyttömme on suhteellisen vähäistä, saatamme pikaisesti avata enimmäkseen lepotilassa olevan koneen ja vilkaista mailit jos odotamme jotakin tiettyä, tai tarkistaa jonkin asian mistä on ollut puhe. Mutta enimmäkseen pysyttelemme -osittain tarkoituksella, johtuen muutenkin vähäisestä yhteisestä ajasta jne.- poissa koneelta, kumpikaan ei hirveästi joudu katselemaan toisen selkää. Ja silloin tällöin, ilman sen suurempaa syytä, kone pysyy koko päivän suljettuna, siis ei edes lepotilassa. Miten te käytätte internettiä? Aamusta iltaanko jatkuvasti olette, vaiko sattumanvaraista? Vähän vai paljon?
Go to the top of the page

+Quote Post
Protek
post 6 February 2007, 09:52
Post #2 | Print
Lord of the manor

Tero Säärelä
Oulu, Finland

Duunissa ollessa on yleensä muutama selainikkuna taustalla auki. Kotona kone on kohtuu harvoin edes päällä, kun ei sitä aikaa tahdo löytyä (en ole vielä ruvennut nipistämään yöunista). Wii on oikeastaan nopeampi tapa tarkistaa jotain netistä. Xbox360 on Livessä kiinni mutta siihenkään ei oikein tahdo löytyä aikaa. Sähköpostit tulee tsekattua kännyllä.

--------------------
The Brotherhood of the Cybertronian Radial

"Takai desu ne"
"Jinsei da"

Check out my items for sale.

Most wanted: Pretender Roadblock inner robot, G1 Ultra Magnus missiles and launchers, G1 Smokescreen car roof

+Quote Post
Osku
post 6 February 2007, 12:23
Post #3 | Print

Helsinki, Finland

Group: Super moderators

Vaihtelee hirveästi, riippuen siitä miten on aikaa. Joskus saattaa jumiutua pitemmäksikin aikaa, jos on jokin kiinnostava keskustelu menossa. Viime aikoina verkkoaika mennyt erinäisten kauppojen sumplimiseen ja sähköpostien lukemiseen. Lucas Artsin vähän vanhempi peli "Curse of Monkey Island" (kirpparilöytö kahdella eurolla) vienyt muun koneajan totaalisesti. tongue.gif

Moderaattorin ominaisuudessa pyrin ainakin vilkaisemaan foorumin ketjut läpi netissä käydessäni.

En ole koskaan ymmärtänyt tietokoneen jatkuvaa aukipitämistä, meikäläisen kone kiinni kun ei aktiivisessa käytössä.

--------------------
Kuviani eläin-TF:ista. 1 2
My pictures of animal TFs. 1 2

+Quote Post
Inkku
post 8 February 2007, 17:27
Post #4 | Print
The mob is out to get ya..

Heidi
Salo, Finland

noh.. jos ottaa huomioon, että en seurustele, asun kohtalaisen kaukana kaikesta, naapureissa ei tule liiemmin juoksenneltua päiväkahveen merkeissä, kylällä ei ole turhan montaa saman ikäistä/henkistä tyyppiä.. en tupakoi tai lutraa muittenkaan aineitten kanssa. työ kiireitä ei Freelancerilla pahemmin ole.. niin ei minulle taida muuta jäädä, kuin netissä hiimailu.. plussana koen tosin sen, että koska luen suhteellisen paljon, ja nykyisellään lukemistoni on engannin kielisiä "juttuja" netistä niin englannin kielen taitoni on rippusen verran parempi kuin jokunen vuosi sitten.. smile.gif

joten.. voisin kai sanoa, että roikun netissä suurimman osan ajastani päivittäin.. ei ole enää mitään muutakaan jäljellä sad.gif

--------------------
..official red car lunatic..

my car has mind on it's own.. and it is evil.. eeeeevil..!!

“Real friends are those who, when you feel you've made a fool of yourself, don't feel you've done a permanent job. – Anon.

"-Rojekti on hanke, jossa kyvyttömät koettaavat suaha haluttomat tekemään mahottomia.."

+Quote Post
Tetsuro
post 11 February 2007, 21:23
Post #5 | Print
I HATE EVERYTHING

Emperor of Destruction
Finland

Group: Members

Pyörin erilaisilla keskustelupalstoilla ja hankin uusia vihollisia.

No niin, kuinkas moni teistä jo vihaa meikäläistä?

--------------------
Viciously allergic to ignorance

+Quote Post
palaste
post 11 February 2007, 21:39
Post #6 | Print
Mr. Suitly emphazi

Joona Palaste, B.Sc.
Helsinki, Finland

En uskalla edes vastata Psychotronin kysymykseen.

Tetsuro: En tietenkään vihaa sinua. Miksi edes kysyt?

--------------------
"Hermione!" "Harry!" "Ron!" "Professor Dumbledore!" "Hermione!" "Rocky!"
"Hermione!" "Harry!" "Ron!" "Professor Dumbledore!" "Hermione!" "Rocky!"

+Quote Post
BruticusInGloben
post 8 March 2008, 20:28
Post #7 | Print

Globen, year 1995, Finland

Group: Banned

Warn: (20%) X----

Ymmärrän, että nostan tällä viestilläni aika vanhan otsikon ylös, mutta minulla on oma sanani sanottavana tähän aiheeseen, enkä anna topikin iän vaikuttaa siihen. Minun tavoitteeni on nimittäin nostaa tämän hienon TF-foorumin aktiivisuustaso mahdollisimman korkealla asiaviesteillä ja -aiheilla.

Minulla on aina ollut periaate, jonka mukaan en hommaa konetta kotiini. Minun vanhassa kaveriporukassani kaikki tekivät saman lupauksen koneetta elämisestä, mutta nykyisin minä olen ainoa periaatteestaan kiinni pitänyt. Olen sitä mieltä, että jos koneen menee ostamaan kotiin, ei tulisi edes kesäisin käytyä mökillä. Kavereillani on nykyään koneet kotona, eivätkä he useinkaan innostu enää lähtemään kotoaan.

En tietystikään käytä nettiä mitenkään jokapäiväisesti, mutta aina toisinaan pystyn esimerkiksi kirjaston nettipäätteen tai kavereideni kirottujen koneiden ääreltä luomaan asiasisältöä tälle palstalle. Pidän itseäni tinkimättömänä periaatteen miehenä. Elän tarkkojen rutiinien mukaan: esimerkiksi lauantaisiin perinteisiini kuuluu sipsipussi ja lätkäpeli. En suostuisi elämään muulla tavalla.

Jos minun täytyisi keksiä itselleni vastine TF-maailmasta, olisin ehdottomasti Shockwave. Häntä olen aina pitänyt tiukkojen rutiinien ja periaatteiden vaalijana, toisin kuin esimerkiksi Brawnia. Voisin helposti kuvitella Brawnin kotonaan selaamassa nettiä kaiket päivät. Shockwavesta en voisi ikinä kuvitella koneen ääressä joutoaikanaan.

+Quote Post
Inkku
post 8 March 2008, 22:46
Post #8 | Print

Heidi
Salo, Finland

nykyisin on vähemmän aikaa surffata netissä.. varsinkin, nyt keväällä tulee tekemään tiukkaa netti ajan löytäminen.. tälläkin hetkellä, olen kahdessa navetassa töissä, toisessa tein päivä duunin ja toisessa nyt ilta keikan.. huomissa aamuna taas toiseen ja sitten koko viikko tässä toisessa.. mutta pitää kyllä neuvotella tuosta palkka puolesta.. jos meinaan, että saan molemmista navetoista saman päivä ansion, niin minun pitäisi vetää yli 10h työ putkia joka ikinen päivä toisessa navetassa, kun toisessa teen vain kahdeksaa tuntia.. hmmm.gif

+Quote Post
palaste
post 11 March 2008, 14:19
Post #9 | Print
Mr. Suitly emphazi

Joona Palaste, B.Sc.
Helsinki, Finland

QUOTE(Inkku @ 8 March 2008, 23:46) *
nykyisin on vähemmän aikaa surffata netissä.. varsinkin, nyt keväällä tulee tekemään tiukkaa netti ajan löytäminen.. tälläkin hetkellä, olen kahdessa navetassa töissä, toisessa tein päivä duunin ja toisessa nyt ilta keikan.. huomissa aamuna taas toiseen ja sitten koko viikko tässä toisessa.. mutta pitää kyllä neuvotella tuosta palkka puolesta.. jos meinaan, että saan molemmista navetoista saman päivä ansion, niin minun pitäisi vetää yli 10h työ putkia joka ikinen päivä toisessa navetassa, kun toisessa teen vain kahdeksaa tuntia.. hmmm.gif

Tämähän siis saattaa tarkoittaa sitä, että menen postien määrässä Heidistä ohi ja kipuan koko foorumin ykköseksi. Jos Heidi lakkaa postittamasta tässä ja nyt, ja minä jatkan nykyistä 4,7 postin määrääni päivässä, nousen ykkössijalle marraskuun puolessavälissä.

+Quote Post
Inkku
post 11 March 2008, 16:26
Post #10 | Print

Heidi
Salo, Finland

QUOTE(palaste @ 11 March 2008, 15:19) *
QUOTE(Inkku @ 8 March 2008, 23:46) *

Tämähän siis saattaa tarkoittaa sitä, että menen postien määrässä Heidistä ohi ja kipuan koko foorumin ykköseksi. Jos Heidi lakkaa postittamasta tässä ja nyt, ja minä jatkan nykyistä 4,7 postin määrääni päivässä, nousen ykkössijalle marraskuun puolessavälissä.

kappas vain.. minulla on enää vain 1200+1 postausta enemmän kuin Joonalla.. blink.gif

+Quote Post
Feikki
post 13 March 2008, 21:22
Post #11 | Print
NTFA Private eye

Lappeenranta / Hämeenlinna, Finland

Group: Members

Mä oon netissä arkipäivinä (kun olen opiskelemassa Hämeenlinnassa) aamusta iltaan. Itse asiassa mä oon surkeasti naulittu eri koneisiin lähes 80%:sti arkipäivien hereillä olo ajasta. Viikonloppuisin (Lappeenrannassa) pyrin olemaan poissa netistä mahdollisimman paljon, käyn pari kertaa katsomassa spostin ja pyrin pitämään sen siinä.

Viimeisin näyttöpääteeseen liimautumisen selitys näkyykin uudessa allekirjoituksessa... =)

--------------------
Nightbeat's holo-avatar
Feikki's test site - my blog

+Quote Post
palaste
post 13 March 2008, 21:23
Post #12 | Print
Mr. Suitly emphazi

Joona Palaste, B.Sc.
Helsinki, Finland

Aina kotona tai töissä ollessani olen kuin liimattu nettiin. Missä tahansa muualla, edes sukulaisten luona, käytän sitä vain välttämättömyyksiin, kuten pikaiseen vierailuun täällä NTFA-foorumeilla.

+Quote Post
Inkku
post 13 March 2008, 21:33
Post #13 | Print

Heidi
Salo, Finland

kotona on netti ja nyt käytän työpaikan konetta, sukulaisissa ollessa tulee harvemmin käytettyä nettiä..

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic

- Lo-fi version Time is now: 26 May 2013 - 10:20