|
Welcome, guest. Register to remove this message!
|
|
Welcome, guest. Register to remove this message!
|
![]() |
Hello, and welcome to NTFA Forums! To post in our community you must register, but don't worry - this is a simple, free process that only takes a few moments to complete. Register now! Advantages of registering include:
|
![]() ![]() |
13 December 2010, 18:38
|
|
Admin![]() Lars Eriksson Knivsta, SwedenGroup: Root admin Posts: 4 551 Joined: 26 February 2006 |
Frågan är om inte en sådan sak borde anmälas till Posten AB. Coop Forum har ett ansvar att sköta postdistributionen och att bortförklara sig med att man inte ens gått in i paketrummet och kontrollerat huruvida paketet finns eller inte är att missköta det ansvaret. Kan de inte sköta sitt jobb ska de inte ens få ha hand om posten. Det finns nog många som kan ta hand om det bättre. Samt att det borde utredas hur fan de kan ha lyckats registrera paketet som utlämnat när det inte lämnat paketrummet. Eller är det kanske det det har? Någon kanske lyfte ut fel paket till en annan kund, som noterade missen först när paketet scannats; sen har de inte avmarkerat utlämningen när de växlade till rätt paket. Bara en hypotes...-------------------- E-mail address: groundsplitter@ntfa.net
|
|
|
|
6 January 2012, 10:58
|
|
Pokéformer![]() Alexander Mars Halmstad, Halland, SwedenGroup: Members Posts: 650 Joined: 24 October 2007 |
Har väntat två veckor på ett nytt kontokort innan jag åkte tillbaka till folkhögskolan efter julloven, och att vi specificerade att det skulle komma till min brors adress. Men det visade sig att kortet hela tiden hade varit i mina föräldrars brevlåda, trots att brevet var adresserat till min brors adress som jag bodde på dem senaste veckorna.
Vad är det för fel med postverket? -------------------- Transformers: Soul Masters. http://www.ntfa.net/forums/index.php?showtopic=3804
Most wanted just now! All the in show characters from Beast Wars (Maximal 5/10), in show characters from Beast Wars II (3 Maximals and 1 Predacon) and the Shadow Commander for NP. Non TF: All the Go-Onger engines. DaiGoYou and the Origamis from Samurai Sentai Shinkenger. |
|
|
|
8 January 2012, 00:27
|
|
Chuck Norris-approved!![]() Arlöv, SwedenGroup: Administrators Posts: 4 449 Joined: 26 February 2006 |
Jäklar vad de höjer! Inga småhöjningar heller direkt...
-------------------- |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Lo-fi version | Time is now: 24 May 2013 - 11:05 |